Durf te vragen #5

Weet iemand een soortgelijk merk als Paperchase? Met name voor foto- en scrapboeken. Blijkbaar is Paperchase niet meer zo groot als een aantal jaren geleden.

1 like

Ik mis paperchase in Nederland :sob:

5 likes

JA! Maar het aanbod op de site is ook niet veel meer, paar jaar terug kon je dus echt nog leuke boeken kopen. :sob:

1 like

Ah ja ik was eigenlijk op zoek naar echt een leuke, niet zo’n degelijke tas hahaha. Maar blijkt dat die er weinig zijn voor 17 inch laptops. Ik twijfelde inderdaad ook of ik dan maar voor deze (je eerste link) moest gaan, ga m maar bestellen.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tips, ervaringen & aanraders #4

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Heeft iemand een tip voor een fijne regenjas? Hij moet over de billen vallen, en het liefst ook grote steekzakken hebben. En geen print. Elke keer als ik naar een regenjas zoek dan kom ik er gewoon niet uit op 1 of andere manier.

Zie nu ineens dat dit aan m’n schoen zit. Dit is zeker zo’n beveiligingsding met inkt erin? Kan ik naar de winkel pfff

1 like

America today en rains

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Zoek eens op stilte kapper, er zijn er vrij veel.

1 like

Weet iemand toevallig of het zo is dat er geen boete uitgeschreven (bv voor zwartrijden) kan worden als je geen geldig identiteitsbewijs hebt (verlopen)? Of is het dan moeilijker ofzo?

Ik neem aan dat je dan mee naar het bureau moet voor onderzoek naar je identiteit en dan krijg je alsnog de boete.

4 likes

@Nysmn en dan krijg je waarschijnlijk ook nog een extra boete omdat je geen identificatie bij je hebt, dus zou het er niet op gokken haha

8 likes

Ik ga een e reader aanschaffen, is een kobo plus abonnement nodig? Of kan je ook zonder?

1 like

Je kan ook zonder en gewoon losse ebooks kopen, maar ik denk dat je er wel voordeliger mee uit bent! Het kost een tientje per maand en veel ebooks kosten ook zoiets, dus als je één boek per maand leest heb je het er al uit. Ik lees er ook veel boeken door die ik normaal misschien niet zo snel zou uitkiezen, maar nu toch eens probeer omdat het toch gratis is. Dat vind ik ook wel echt een pluspunt!

1 like

Je kunt volgens mij via bol al zien welke boeken er bij kobo plus zitten. Ik zou dat eerst eens bekijken voordat je een abbo afsluit. Toen ik eens keek was het namelijk niet het aanbod wat bij mij past.

2 likes

Zou t eerst met een magneet proberen. Als je die onder t bolle stukje houdt kan je t touwtje er zo uit trekken denk ik. Tenzij de dingen die wij op t werk hebben geen magneten zijn maar volgens mij wel.

1 like

Je hebt zeker geen Kobo abonnement nodig :slight_smile: je kunt overal online e-books kopen en bij de bieb zijn ook heel veel e-books beschikbaar. Ik heb een paar maanden Kobo plus gehad, maar vond het niet zo boeiend omdat ik heel vaak specifieke nieuwe boeken wil lezen en die hadden ze dan niet. Maar het kan dus ook op allerlei andere manieren!

1 like

Dit inderdaad @GEEZ. Ik lees best weinig en dan vond ik 13 euro per maand best veel. Toch 150 per jaar en dat geef ik niet uit aan boeken. Nu heb ik een bieb abo van rond de 50 euro en ook veel meer rust in mijn hoofd. Ik kreeg enorme keuzestress van Kobo plus (en daarmee 100 boeken op m’n ereader), en nu heb ik net als vroeger gewoon boek voor boek om uit te lezen :relaxed:

4 likes