Durf te vragen #5

JA WIL JE NOU WAKKER WORDEN OF NIET!!?!!?! :sob:

Nee dat zou wel heel extreem zijn

5 likes

In facebookgroepen van de studie worden ook vaak boeken aangeboden

1 like

Ik heb 4 items besteld bij een vrij bekend en groot Nederlands kledingmerk, maar dan op de .co.uk website (dit omdat ik in Engeland woon). Nu wil ik 1 item retourneren, een jas ter waarde van 150 euro. De retourneringsvoorwaarden zijn in mijn ogen zo klantonvriendelijk dat ik mij haast afvraag of dit legaal is: ik moet zelf een courier service regelen, met track and trace, en dit is voor mijn eigen kosten (ik heb het net opgezocht en dit zal haast 35 euro zijn). Deze keten zit ook gewoon hier in Engeland, maar op de site staat dat je items van de online shop niet in de winkel mag retourneren en helemaal naar NL moet sturen dus. Ik vind dit best wel leip dat dit ‘‘mag’’ (en heel klantonvriendelijk vooral). Heeft iemand hier verstand van of dit zomaar zo kan?

Ik dacht van wel, maar als je via PayPal hebt betaald, kun je het terugvragen.

ow goeie, maar helaas heb ik dat niet gebruikt

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

kost een pakket versturen met track & trace vanuit uk naar nl zoveel :flushed: weet niet welke pakketpunten je in je buurt hebt, dhl, ups, fedex geprobeerd? of het equivalent van iets als postnl?

anders kan je het item beter op vinted verkopen misschien?

Misschien door corona?
Ik heb pas een pakketje naar het buitenland gestuurd en normaal zou dit ongeveer €25 zijn en was nu €70, schrok me kapot! Kwam door alle extra maatregelen enzo.

Ik zou geuren eigenlijk nooit willen maskeren met een geurkaars oid, kun je ontdekken wat je dan precies ruikt? Huizen ruiken altijd naar huis, overal waar ik iig kom ruik ik hun typische huisgeur zegmaar haha. Dus dat lijkt me niet gek. Maar als je echt iets vindt meuren dan ruikt er iets niet fris. Dus misschien handig om eerst te proberen te achterhalen wat het is. Bijv de kleedjes op de bank of je dekbed, of een jas of schoenen ik noem maar wat. Of komt het uit de keuken.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Ik vond zo’n lampe berger wel fijn werken! De vorige bewoonster van mijn woning heeft 15 jaar lang als een ketter gerookt (echt alles was geel toen ik het appartement voor het eerst zag), en dat is behoorlijk in de muren getrokken (ondanks dat alles geschilderd is ), maar heb het idee dat het hierdoor een stuk minder geworden is

2 likes

Ik heb eten besteld maar het duurt nog ruim een uur :sob: Heb ik wel mooi de tijd om te bedenken wat ik ga kijken. NPO of Videoland aanraders?

1 like

Drag race holland seizoen 2 is gisteren begonnen op videoland. En ben zelf aupairs aan het kijken op npo nu.

Vond de 2doc goede moeders ook heel interessant. Gaat over de procedures rondom een nieuw kindje als er in het verleden een kind uit huis is geplaatst bij een moeder/gezin.

1 like

Oh die laatste moet ik nog kijken inderdaad! Misschien schaf ik wel npo plus aan zodat ik de rest van aupairs kan bingen.

Aanvulling: het gaat vooral over de belevenis van één verloskundige hieromtrent.
Neemt niet weg dat het wel een boeiende kijkervaring is

2 likes

Ja oke dat klopt, is wel een nuttige aanvulling.

Nu @Niempje mijn ouwe post likete in het kringlooptopic kwam er een vraag bij mij naar boven. Ik heb deze kast nu al een tijd en heb de platenspeler bovenin nooit aangesloten op boxen oid, maar ben wel benieuwd of iemand weet waar de lege ruimte rechts voor is? Het is een lade die ook uitgeschoven kan worden zonder dat de klep omhoog hoeft.

1 like

https://www.news-store99.top/ProductDetail.aspx?iid=259142019&pr=53.99

Het lijkt een beetje hierop. Alsof daar het onderdeel met de knoppen zou moeten zitten. Een mixer? Kan dat?

1 like

Ben te laat, haha! Maar ik ben helemaal into Swanenburg op NPO.