Durf te vragen #6

Aan welke goede doelen in Nederland doneren jullie geld? En dan het liefst goede doelen die zich inzetten voor de mensen in Nederland die extra geld/hulp/etc. nodig hebben, niet per se een KWF of iets dergelijks.

Ik besefte me gisteravond dat ik eigenlijk alleen geld doneer aan organisaties die vooral in actie komen in het buitenland.

2 likes
4 likes

Voedselbank! Ik vrijwillig daar regelmatig zelf en zie hoe goed het geld terechtkomt.

2 likes

Ik geef ook aan de voedselbak

3 likes

Ik koop vaak de riepe. Het leger des heils. Humanitas ook wel gedaan. Een bibliotheek abonnement kan je ook wel zien als goed voor de samenleving. Vluchtelingenwerk Nederland.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #4

BuurtBuik

3 likes

Ik doneer aan het armoedefonds en natuurmonumenten, en mijn vriend aan pink ribbon omdat het verkooppraatje werkte :wink:

4 likes

Natuurmonumenten. En bij de postcodeloterij steun je ook goede doelen toch? :crazy_face:

3 likes

@Leuk123 @Bakkes @Marquez @Elaine @Rosalala @Tamara @ufo Dank voor de reacties! Dit zijn precies de organisaties waar ik naar opzoek ben. :blush:

(behalve postcodeloterij want elke keer als ik naar een museum ga ben ik van te voren al zenuwachtig omdat er een postcodeloterij verkoper kan staan :joy_cat: maar via die weg steun je idd ook wel goede doelen)

5 likes

Wij hebben ook KiKa en clini clowns als goede doel.
Rest is internationaal

2 likes

Weet iemand bij welke Bijenkorf je de Dyson airwrap kunt testen? Ik heb nu al meerdere keren gelezen dat het kan, maar kan nergens vinden hoe of wat.

In ieder geval bij die in Rotterdam! Speciaal hoekje op de begane grond.

2 likes

Den Haag ook! Ook op de begane grond meteen naast de ingang

3 likes

Ik zoek een bekend filmpje over zo n burenruzie. Het is niet die vrouw van die koude pannenkoeken. Maar wel ook zo’n klein muizig vrouwtje met zwartig haar en een brilletje en dan zitten ze aan zo’n tafel met die vrouw en nog de buurvrouw in kwestie. Die muizige vrouw gaat helemaal hysterisch uit haar plaat en die ander blijft volgens mij redelijk rustig (dacht dat ze een soort doek in haar haar had, maar weet niet zeker). Volgens mij heeft die ene last van het geluid van de ander. Iemand weet wie ik bedoel?

Yesssss!!! Danke!!

1 like

Dit vraag om een poll. Brb.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Religie & levensovertuiging

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het kamerplantentopic #3