Durf te vragen #6

In ieder geval bij die in Rotterdam! Speciaal hoekje op de begane grond.

2 likes

Den Haag ook! Ook op de begane grond meteen naast de ingang

3 likes

Ik zoek een bekend filmpje over zo n burenruzie. Het is niet die vrouw van die koude pannenkoeken. Maar wel ook zo’n klein muizig vrouwtje met zwartig haar en een brilletje en dan zitten ze aan zo’n tafel met die vrouw en nog de buurvrouw in kwestie. Die muizige vrouw gaat helemaal hysterisch uit haar plaat en die ander blijft volgens mij redelijk rustig (dacht dat ze een soort doek in haar haar had, maar weet niet zeker). Volgens mij heeft die ene last van het geluid van de ander. Iemand weet wie ik bedoel?

Yesssss!!! Danke!!

1 like

Dit vraag om een poll. Brb.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Religie & levensovertuiging

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het kamerplantentopic #3

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote thee topic

Willen jullie alsjeblieft je vraag stellen in de topics die daar over gaan. De zoekfunctie is je vriend. Als je vraag nergens gesteld kan worden, kan het uiteraard hier.

1 like

Wat is nou het allerwarmste en fijnste materiaal voor een badjas? Ik wil me lekker warm nestelen tijdens het thuiswerken

1 like

https://www.zalando.nl/hunkemoeller-robe-short-embossed-badjas-green-hm181p0mw-m11.html?size=M/L&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_18279947028_146225325772.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-297612067635||9064732||g|c||620710685911||pla|HM181P0MW-M1100ML000|297612067635|1|&gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAjwv4SaBhBPEiwA9YzZvGLwMw9MccBBPAVc89uKT4RxeKaGcCCactmVeA2g9rJ2j2k-8S9amBoCXEUQAvD_BwE

Deze badjas van fleece. Het is vaak gewoon nog te warm voor deze badjas, dus heb hem zelf amper aan.

5 likes

In Utrecht zit een hele grote dyson stand in Hoog Catherijne beneden. En in de Bijenkorf daar kan het ook, bovenste verdieping

4 likes

Vannacht is volle maan en er is daarnaast een hele heldere ster. Welke is dat?

1 like

Jupiter?

5 likes

@Neroli de SkyView app zegt ook Jupiter.

4 likes

Heeft er iemand ervaring met een zit/staan bureau,die je dus qua hoogte kunt verstellen?

1 like

Ja, heb ik. Wat wil je weten?

2 likes

Hoe is het staand werken? En verander je vaak van stand en is dat makkelijk? (Ik ben nogal lui, dus ben bang dat ik het niet te vaak ga doen)?

Ik heb er een bij de Lidl gezien voor een goede prijs en overweeg hem te kopen.

Ik heb sinds een maandje zo’n bureau en ik gebruik de functie tot nu toe echt weinig, haha. Ik heb er eentje via m’n werk die elektrisch is, dus met 1 druk op de knop staat ie goed, maar ik gebruik het dus heel weinig. Misschien zit het ook nog niet in m’n systeem? Maar ik had het een keer geprobeerd tijdens een overleg en merkte dat ik echt heel erg gingen hangen op die tafel, waardoor het me niet per se heel goed lijkt ook haha. Kan ook zijn dat ik nog even moet zoeken naar het soort werkzaamheden waar het wel goed voor werkt, maar ik ben dus iig nog niet overtuigd van de voordelen ervan :sweat_smile:

2 likes