Durf te vragen #7

Nouja je kan natuurlijk beroofd worden he dan maakt het niet uit dat hij iets moeilijker af gaat

Maar zo lang je geen heel opvallende ring van 30k+ hebt zal dat wel meevallen.

Is het een heel waardevolle ring @Nude of ‘gewoon’ een briljant oid?

Kun je op station Naarden-Bussum een beetje handig met de fiets van en naar het perron komen?

2 likes

‘Daar waar de rivierkreeften zingen’ vond ik echt mooi!

3 likes

Met mn ‘normale’ ringen ben ik ook echt niet bang aangelegd hoor, maar dit is wel een opvallende grote ring met veel diamanten. Ik ben het helemaal met iedereen eens die zegt dat het heel zonde is om mooie sieraden in de kast te laten liggen, dus ik ga ‘m wat vaker laten shinen haha. En zoals @ZusjevanJoost al zei: het is ook wel echt typisch iets voor ouders om zoiets te zeggen.

3 likes

Ik ben heel tevreden van die van A Color Story. Ik gebruik de iPhone app, maar je kan ze ook voor Adobe op je computer kopen. Alle foto’s op mijn insta zijn via die app.

1 like

Heel topic vol tips!

8 likes

Dankje! En @Virago

2 likes

weet iemand of er voor VR brillen ook werelden bestaan die geen spel zijn oid maar gewoon fluffy en pastel zoals dreamscapes maar dan meer fluffy waar je in kan rondlopen?

of iets waar je dit soort glitter particle achtige dingen kunt zien en besturen met je handen?

2 likes

Shit nu was ik weer in de war met de insta van Romy maar nu zie ik dat je het hier ook vraagt en zie ik dus dat jij het was en niet Romy :ribbon:

1 like

Ja!

2 likes

Fijn!

3 likes

Zijn er meer mensen met problemen met de Greenchoice-app? De laatste verbruiksinfo komt van 2 augustus, terwijl ik meestal al de dag erna het verbruik van de dag kan zien. We hebben sinds kort zonnepanelen, dus ik ben benieuwd of het daar aan ligt.

Het laatste bij ons is donderdag 3 augustus. Wij hebben ook zonnepanelen.

2 likes

Net gecheckt en t/m 3aug inzicht daarna ook niets meer

3 likes

Weet iemand of je een hema taart door een ander kan laten ophalen? Ik wil een fototaart bestellen voor de verjaardag van mijn beste vriendin, maar dan moet ze hem zelf ophalen. Ik kan niet ff bellen, want dat kost iets van twee euro per minuut :frowning:

Heb nog nooit gehad dat zij mij om legitimatie vroegen ofzo bij het ophalen. Ze vragen gewoon op welke naam het staat. Dus moet kunnen lijkt mij?

4 likes

Aah oke gelukkig. Was inderdaad bang dat ze misschien om je id kaart ofzo vragen. Dan kan zij gewoon mijn naam zeggen en de taart meenemen. Thanks!

1 like

Soms vragen ze wel om je bestelnummer. Dus dat kun je dan nog even doorgeven aan je vriendin.

1 like

Ja goeie, dankje @viking @ZusjevanJoost !

2 likes

Plus je zou denken dat de foto op de taart al legitimatie genoeg is toch? :grin: