Zolang de sluitingen goed in elkaar zitten en ringen goed passen zou ik het gewoon dragen. Een ring wordt niet zomaar makkelijk van een vinger gestolen denk ik.
Nouja je kan natuurlijk beroofd worden he dan maakt het niet uit dat hij iets moeilijker af gaat
Maar zo lang je geen heel opvallende ring van 30k+ hebt zal dat wel meevallen.
Is het een heel waardevolle ring @Nude of ‘gewoon’ een briljant oid?
‘Daar waar de rivierkreeften zingen’ vond ik echt mooi!
Met mn ‘normale’ ringen ben ik ook echt niet bang aangelegd hoor, maar dit is wel een opvallende grote ring met veel diamanten. Ik ben het helemaal met iedereen eens die zegt dat het heel zonde is om mooie sieraden in de kast te laten liggen, dus ik ga ‘m wat vaker laten shinen haha. En zoals @ZusjevanJoost al zei: het is ook wel echt typisch iets voor ouders om zoiets te zeggen.
Ik ben heel tevreden van die van A Color Story. Ik gebruik de iPhone app, maar je kan ze ook voor Adobe op je computer kopen. Alle foto’s op mijn insta zijn via die app.
Heel topic vol tips!
Shit nu was ik weer in de war met de insta van Romy maar nu zie ik dat je het hier ook vraagt en zie ik dus dat jij het was en niet Romy
Ja!
Zijn er meer mensen met problemen met de Greenchoice-app? De laatste verbruiksinfo komt van 2 augustus, terwijl ik meestal al de dag erna het verbruik van de dag kan zien. We hebben sinds kort zonnepanelen, dus ik ben benieuwd of het daar aan ligt.
Het laatste bij ons is donderdag 3 augustus. Wij hebben ook zonnepanelen.
Net gecheckt en t/m 3aug inzicht daarna ook niets meer
Weet iemand of je een hema taart door een ander kan laten ophalen? Ik wil een fototaart bestellen voor de verjaardag van mijn beste vriendin, maar dan moet ze hem zelf ophalen. Ik kan niet ff bellen, want dat kost iets van twee euro per minuut
Heb nog nooit gehad dat zij mij om legitimatie vroegen ofzo bij het ophalen. Ze vragen gewoon op welke naam het staat. Dus moet kunnen lijkt mij?
Aah oke gelukkig. Was inderdaad bang dat ze misschien om je id kaart ofzo vragen. Dan kan zij gewoon mijn naam zeggen en de taart meenemen. Thanks!
Soms vragen ze wel om je bestelnummer. Dus dat kun je dan nog even doorgeven aan je vriendin.
Plus je zou denken dat de foto op de taart al legitimatie genoeg is toch?
Dat is heel iemand anders hahah
Haha shit, ik dacht foto van haarzelf op haar taart. Dan had ik het wel mooi gevonden als het werd geweigerd.