Ja, deze wilde ik ook tippen!
Vinyl stickers? Denk niet zo dik maar zou moeten werken. Veel stickermakers gebruiken dat ook
Ah jammer, ik dacht misschien is de kwaliteit tegenwoordig beter
Zitten hier oppervlaktes van je kinds gading bij?
Dan is dit denk ik wel iets:
En heb je hem gehaald?
Ik wil een setje schmink aanschaffen. Graag van goede kwaliteit en iets wat ik meerdere jaren kan blijven gebruiken. Online werd voornamelijk Kryolan aangeraden. Is een set van Kryolan het waard of zijn er ook goedkopere kwalitatief goede opties?
Als je het op regelmatige basis gaat gebruiken zou ik het zeker aanraden, wil je het 3x per jaar gebruiken is het zonde van je geld.
Grimas misschien? Is net een tikkie betaalbaarder, maar wel nog steeds kwalitatief goed
Superstar is ook prima. Wel even goed kijken waar je het voor wilt gebruiken. Er zijn hele mooie paletten met van die parelmoerachtige shimmery kleurtjes, maar dat is vooral voor de basis/ondergrond.
Ik schmink zelf veel kinderen en doe dat het liefste met Fusion. Daar heb je wel leuke startpalletten van met basiskleuren en als je wilt ook nog met splitcakes erbij. Deze of deze bijvoorbeeld. Chameleon heb ik ook wat van en is net zo goed. Kryolan ken ik niet.
Ik ben zelf gestart met een palletje van Grimas. Dat is nog wat zachter voor de huid/nog makkelijker af te wassen, maar ook wel wat minder gepigmenteerd.
Ik ben dus benieuwd: hoe bepaalt een treinconducteur wanneer hij/zij een controle doet? Is dat random, wanneer diegene er zin in heeft, is dat systematisch? Hoe wordt dat bepaald?
Of is dit beroepsgeheim.
Bij de NS weet ik het niet. Bij Arriva werd er gelijk na het beginstation een controle uitgevoerd zodat iedereen gecontroleerd werd.
Daarna was het goed onthouden welke nieuwe mensen waren ingestapt (je staat op het perron tijdens het instappen) en dan deed je nogmaals een rondje in de trein zodat je alle nieuwe mensen kon controleren. Wij hadden rond de 10 stations dus je deed 10 keer een rondje door de trein. Het was dus altijd een 100% controle. Bij de NS is dat veel meer random heb ik het gevoel. En je ziet daar bijna nooit een conducteur opnieuw langslopen na een eerdere controle.
Dit is wel van een stage van meer dan 10 jaar terug dus wellicht dat het nu anders is.
Zo vaak controleren was ook wel fijn want het was anders mega saai.
Vind het wel knap dat je alle nieuwe gezichten onthoudt. In de trein voelen mensen op de een of andere manier meer inwisselbaar. Vandaag vier uur lang in de trein gezeten en iedereen is zo grijsblauw.
Misschien tijd voor een staaroperatie!