FF Boulevard #4 (Deel 1)

12 likes

Ze gebruiken bij Anna Nooshin ook steeds die lelijke haarband foto bij een artikel hahahha

32 likes

Doet me elke keer als ik die foto zie denken aan de “Terrence loves you” cover van Lana del Rey.

4 likes

Wat bezield die Djokovic joh?

3 likes

Monique en Roxeanne hebben een play date geregeld voor dre en fender!

Ken die mensen niet maar vind het oprecht leuk :sweat_smile:

25 likes

Volgens mij heeft die Monique echt zo’n groot hart. Grappig ook hoe veel die jongens op elkaar lijken!

16 likes

Ja lijken precies broertjes!

1 like

Zou het kind van Lil Kleine en Jaimie wel eens naar de speeltuin gaan? Boekjes lezen in de bieb? Ik zie hem enkel op Instagram verschijnen tussen de champagne drinkende volwassenen

31 likes

Emma Roberts is zwanger!

7 likes

Rooney Mara ook!

Maar Emma Robberts is kennelijk niet meer met Evan Peters, die is nu met Halsey.

Beter voor hem denk ik, Emma is meerdere keren opgepakt wegens huiselijk geweld tegen hem


1 like

Nog beter voor hem was als hij met mij samen was :joy::joy: (nee geintje, heb een lieve vriend maar Evan blijft mijn crush)

4 likes

Halsey en Evan Peters gaan ook al een tijdje niet meer met elkaar. Halsey schijnt nu weer iets te hebben met haar ex Yungblud. Het gaat zo snel allemaal haha

1 like

Ah, goed nieuws😅

1 like

Nou die docu van Fred stelt werkelijk niks voor.

5 likes

Nou echt en heel dat nummer van game of thrones misbruikt hou op hoor

1 like

Mijn leven heeft echt een upgrade gehad sinds ik Fred niet meer volg op Insta. Dit besefte ik nu ik op de radio telkens zijn zeikstem hoorde in reclames over zijn docu.

15 likes

Vast wel, met de nanny.

1 like

Ik werd echt niet goed van die reclames op de radio. Ik luister nooit radio maar had deze week de foute 1500 op q music aan en echt tijdens ELK reclameblok ging het over de vieze slangenkuil

3 likes

Hahaha ja dat dus. Fred, je bent zelf een vieze slang.

2 likes

Heb hem niet gezien maar snap sowieso niet zo goed waarom ‘BN’ers’ denken dat het interessant is om een hele docu over zichzelf te laten maken :woman_shrugging:t3:

4 likes