Grappige forumposts verzameld

het is eigenlijk een vreselijk verhaal. maar ik moest ZO lachen om het bewegende plaatje.

6 likes
15 likes

Over Hella

6 likes
96 likes

Snelste nominatie ooit volgens mij maar hahaha dit is echt iets voor in een film.

51 likes

Geen idee of ik dit nu goed doe. Maar ik moest zo lachen om meneer noodles hahaah.

21 likes

fucking groetjes

24 likes

Nou zie ik zo’n man voor me die eerst een vis vangt, daarna heel enthousiast de kleding van de vis uit doet en hem dan op de weegschaal smijt. Om er vervolgens een foto van te maken en die dan op facebook of tinder te gooien, natuurlijk

4 likes

@Matilda Er mist eigenlijk nog een andere post waar ze zegt dat dikke baby’s de hashtag Hollands welvaren krijgen :pregnant_woman:

2 likes

:joy::joy::joy:
(Jammer dat het hier niet zo netjes onder elkaar staat zoals in de post zelf)

15 likes

Ik denk nog steeds wel eens aan deze :joy::joy::joy::joy:

41 likes

Ik lach om alle samson post

38 likes

De dochter van @carrotcake windt er geen doekjes om hahaha fantastisch

28 likes

63 likes

Wahahahahaha @Sisley

1 like

Ik zat al te klikken hoe het moest, tnx! :slight_smile:

Ik ga stuk

18 likes
13 likes


Floortje

18h

Misschien is 8 een beetje dramatisch maar wel echt 4 hoor! Zeker met ook een handdoekenwas . We hebben ook een 'stadswasmachine" dus daar past ook echt niet zoveel in denk ik.
Ik bedoel meer dat een vriezer uithakken het laatste is dat belangrijk is na een vakantie - Naast was moet je ook altijd al die stomme spullen die uit je koffer komen weer uitpakken, snorkels slippers enzo. Vind ik altijd super irritant.

Haha trouwens ik heb per ongeluk ergens op geklikt en omdat ik een Engelse computer heeft heeft 'ie nou alles vertaald en ik weet zo 1,2,3 niet hoe ik het moet aanpassen. Vind dit wel echt leuk

13 likes
6 likes