Wat je even kwijt wil #64

Hier schijnt lekker de zon hoor!

2 likes

Verstandig, hopelijk kunnen jullie als collega’s het goed delen met elkaar.

1 like

En @crazyplantlady ahh ik vind het wel heel lief. Zoiets kan echt je dag maken, althans bij mij :hugs:

1 like

Nou er was eerst een heel verhaal over heb een mooie dag, goede verdere reis, ik hoop dat u een goede reis tot nu toe heeft gehad en nog veel meer, dat ging nog wel. Maar toen kwam ook nog de liefde en geluk toevoeging en toen had ik wel een soort van ‘dat bepaal ik zelf wel :angry:

Nou mijn batterijtje is al dagen maar 20% vol. Ik dacht eerst dat het door hooikoorts was, maar ik heb nu ook ongelooflijk keelpijn. Toch maar even een corona test zo doen.

Edit: Geen corona gewoon belabberd 🫠

3 likes

Volgens mij kan jij dat niet verplaatsen? Anyway ik hoorde van een vriend in Belgie dat het daar regende. En hier schijnt de zon nu ook (ik was in Duitsland) dus ik klaag niet.

1 like

Morgen ga ik lekker naar kantoor want dan is er niemand.
Ik ga sowieso alle paaseitjes op eten, ik neem een boek mee om even wat te lezen en mijn eigen muziek hier aan. Heb er nu al zin in :partying_face:

12 likes

deze post is illegaal :rage:

hier regent het ja

3 likes

Ik heb as maandag een sollicitatiegesprek maar kom daardoor te laat op mijn huidige werk (overigens ‘toestemming’ voor gevraagd of ik wat later kon beginnen) maar voelt wel heel krom/heb een beetje een schuldgevoel. Anders kon ik pas over 4 weken terecht en wil deze baan wel écht graag.

3 likes

Ik heb sinds een kleine twee maanden een nieuwe baan en ik vind het fantastisch, maar het is ook zo vermoeiend! Ik heb een contract voor 28-32 uur maar ik maak bijna nooit dagen van acht uur, dus ik ben vaak vijf dagen per week (en deze week zelfs zes!) met werk bezig. Echt lastig nog allemaal om het te balanceren. Ik dacht morgen vrij te zijn dus ik heb vanavond met m’n date afgesproken en was zo blij dat we morgenochtend dan niet vroeg ophoeven maar nu moet ik toch morgen ineens van 9 tot 11 werken aaarghhhh.

4 likes

Ik zou ook sloffen meenemen als je echt voor comfortabel gaat

3 likes

De grote vraag; ben ik een echte millennial en bewaar ik het doosje van mijn nieuwe iphone of ben ik een jonge rebel en gooi ik hem gewoon weg??

6 likes

Ik zou ‘m bewaren. Als je je iPhone ooit wil verkopen dan is het stuk meer waard / gewild met een origineel doosje.

2 likes

Bewaren. Kan je desnoods als organizer gebruiken of wat @Era zegt!

6 likes

Ik ga vanavond eindelijk naar Aldous Harding en ik heb zo’n zin om vooraan te fangirl-en :heart: :heart:

7 likes

Ik ben lekker eerder gestopt met werken zodat ik nu mijn haar kan wassen en föhnen

44 likes

Ik zat zo net in de trein om een woning te bezichtigen. Ik zat in zo’n tussenstuk en zo’n meid zat de hele tijd irritant te staren. Kom ik later die persoon tegen bij die bezichtiging :joy:

Helaas was de woning op de locatie na niet helemaal mijn ding. Ik ga toch iets moderners zoeken.

5 likes

Ik zou met hemelvaart 4 dagen op vakantie met mijn zusje, maar nu is de trein geannuleerd en niet meer beschikbaar, waardoor we een dag missen en nu dus maar helemaal geannuleerd hebben (wsnt prijs was ook hoog, dus). Zij chagrijnig, ik dus ook. Pff zoveel gedoe om nu nog wat anders te vinden

5 likes

Mensen die kip wassen in tiktoks blok ik meteen. Wat een idioterie

8 likes