Wat je even kwijt wil #61

Dit werkt ook voor de andere personages.

2 likes

Had ik gezien idd, maar vond die van Ross het leukst :innocent:

Yess de starbucks heeft weer pink drink :blush:

Omg zo lief ze maakte perongeluk een verkeerde en nu heb ik een extra gratis drankje

2 likes

Hoe beviel het naaktkamperen? Hadden jullie dat al vaker gedaan? Ik zie het ook zitten (zie ook wel nadelen hoor) maar mijn vriend helemaal niet, hij wil vooral niet de hele tijd naar andere naakte mensen hoeven kijken.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Klaag hier over het weer #2

Wat een weer he? Friendly reminder: om over het weer te klagen hebben we

7 likes

ah grappig, ik heb het tijdens corona weer gespeeld, maar ik merkte juist dat ik er helemaal niet meer zoveel geduld voor had. En het was ook gek dat ik mn doel al bereikt had, maar het dan nog niet het juiste jaar was en je dan dus nog niet die reward krijgt

4 likes

Als je van een beetje bloemig en fris houdt: ik vind deze heel lekker! Jardin Bohème Eau de Parfum ✔️ online kopen | DOUGLAS

1 like

Ja heel goed! Het was ook totaal niet zo spannend en ik was meteen gewend. Het was gewoon net zoals op de sauna maar dan op de camping, haha

Nee, beide hadden we het nog nooit gedaan! Ik vond het juist erg lekker dat je niet met je uiterlijk of kleding bezig hoef te zijn. Je loopt zo in de ochtend alleen in een topje naar het toiletgebouw en in de avond liep ik ook regelmatig met alleen een pull rond! En je hoeft niet naakt te zijn als je dat op dat moment niet wil. Ik heb me trouwens nooit bekeken gevoeld en heb ook niet het idee dat de rest aan het kijken was.

Mocht je nog meer willen weten dan mag je het altijd vragen! En wat zie jij als nadeel dan?

2 likes

Ik ging met lege flessen inleveren tijdens het boodschappen doen en degene voor mij was vergeten de bon af te drukken. Zag het pas toen ik mijn bon wilde laten afdrukken, stond ineens 5,30 euro op :flushed: wel chille meevaller

8 likes

Deze versie die ik heb heeft heel veel nieuwe! Dus niet alleen die standaard, maar ook 1 met een kasteel etc. Sommige parken bereik je idd heel snel je doel maar dan kan je vooruitspoelen. Er zijn ook onmogelijke parken bij de versie die ik heb iig.

3 likes

Ik heb precies hetzelfde. Heb alle geurtjes van Christina Aguilera en Heats van Beyonce gehad. Maar ik kocht het vooral bij de action en die hebben het niet meer.
Vorige week was ik in de Etos en toen trok ik Escada uit de vitrine. Heerlijk geurtje :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik had ff tatta momentje. Een vrouw op het vliegveld complimenteerde m’n tas en ipv dankjewel zei ik ‘hema😊’ prijs wist ik niet meer, anders had ik die ook wel genoemd.

37 likes

ook nog ff promotie gemaakt op werk :sunglasses: sjonge het leven lacht me toe

83 likes

Wow memory unlocked

4 likes

Haha zat al te googelen hoe die groep ook alweer heette. Wist dat een van de jongens met Ariana grande had gedate dus zohad ik het snel gevonden :smiley:

Maar inderdaad, memory unlocked!

4 likes

Hahaha ja!

5 likes

Lekker pik!

4 likes

Omg!
Dit bloed en sperma parfum heb ik te vaak gekregen.
Zat het er eigenlijk in? Doubt it

4 likes

En gehalveerd is ie ook :sob::heart: echt zo’n goed nieuws

71 likes