Show je laatste aankopen #10

Ik ken nog een goeie naaktkatten fokker. Raskatten zonder haar doen het nog beter qua discussies

11 likes

Da was mijn punt helemaal niet, ik bedoelde dat het om te janken is om een dier wat je adopteert neer te zetten als een ding wat je shopt. Dat er een kattentopic is heb ik erbij gezet om te zeggen dat er genoeg plekken zijn waar je dit leuke nieuws kunt delen op het forum - naast wjekw zelfs een specifiek topic.

Maar goed, snap ook niet waarom ik dit topic überhaupt volg, doeiii

3 likes

Oke even mijn gedachtegang en dan houd ik er ook over op hier. Maar ik was voerbak en dergelijke aan het bestellen, ging daarna op het forum, dacht oke ik heb net van alles besteld maar dat zijn geen leuke dingen om te posten, maar de reden van die aankopen is leuker om te posten, dus hier is een stockfoto van een kitten want ik heb nog geen eigen foto’s. Het was even m’n enthousiasme over die aankopen voor iets waar ik heel erg blij mee ben (namelijk dat er idd over een paar weken 2 leuke dieren bij me wonen), wat zich uitte in een stomme stock foto. Het was dus nav spullen aankopen, die katten zie ik niet als aankoop. Hier weer de disclaimer/ nuance/ weet ik het.

34 likes

Ik vind raskatten juist wel een ultieme aankoop. Het is een merkkat: duur, gaat alleen over uiterlijk, je pronkt er mee en er wordt geen rekening gehouden met welk effect je aankoop heeft. Past perfect in dit topic toch :sweat_smile:

9 likes

Ik denk dat forummers er meer over vallen dat je de zieke wereld van gefokte dieren door zo’n aankoop in stand houdt en dan zegt sorry not sorry.

9 likes

We gaan ontopic mensen. Aankopen graag.

Hier mag je over katten praten:

1 like

olijfboom in de westelijke jordaanoever om palestijns land te beschermen


(foto van google voor de sfeer want hij moet nog geplant worden)

50 likes

De foto’s zijn beide van de winkel zelf maar als ik het door Google lens haal dan krijg ik oa deze resultaten:

2 likes

Eindelijk een mat voor de woonkamer gekocht

9 likes

Gekocht bij planteenolijfboom.nl?
Blah blah google lens discussie (niet echt shade naar jou, maar niet iedereen kent het en dit is zeker niet te Google lenzen :eyes:)

3 likes

yes! haha ja het is ook een random foto

1 like

Kwam er met inpakken achter dat ik geen slippers meer heb, die waren vorige vakantie kapot gegaan. Gelukkig zit mijn werk vlakbij de Vrijbuiter.

En een tussenjas van Off the pitch:

32 likes


Vakantie souvenirs

49 likes


En ook mijn vakantie souvernirs!

61 likes

Pyjamabroek met katten er op. Deze heeft boordjes bij de enkels en dat vind ik fijn want dan kruipt de broek niet op als ik lig te draaien in mijn slaap.

Ben onzeker over mijn kont dus ik ga eens kijken hoe het bevalt om te zwemmen met een badpak met jurkje dat net over je billen valt.

Squatproof leggings.

Alles van Snagtights!
Qua kleding wilde ik het eerste halfjaar van 2024 niets kopen maar hier kwam ik niet onderuit, ivm gewichtsverlies past veel van mijn oude kleding niet meer.

33 likes

Ik vind dat zwemjurkje superschattig!

9 likes

Vond ik ook! Ben benieuwd hoe het bevalt want je hebt dan wel natuurlijk meer natte stof tegen je lijf. Maar wellicht voel ik me daarmee wat meer gekleed in het zwembad.

6 likes

Love die pyjamabroek!

4 likes

Bij mij zit die sportlegging niet zo lekker, hij zakt niet echt af, maar het kruis hangt wel te laag. Ben benieuwd of dat bij jou anders is. Het is wel mooie kwaliteit, dikke stof!

Ai dat is vervelend!
Ik heb hem al in het paars en die zit goed bij mij gelukkig.

4 likes