Wat je even kwijt wil #51

Ja ik ook maar ben doorgegaan en crepeer nu in m’n bed. Ben later nog op rosé doorgegaan maar dat maakt t niet beter

Heb ik net 2 split-ijsjes gegeten en sta ik zo op voor een derde? Ja!

Ik heb er een vage herinnering van dat ik deze ijsjes als kind zo lekker vond. Als volwassene heb ik het gevoel dat er is bezuinigd op formaat en kwaliteit roomijs. Minder lekker, maar zeker nog lekker genoeg :icecream:

10 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Favoriete recepten

Mag ik al naar bed? Echt een saaie, lange nachtdienst.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

REMINDER

We merken dat het door de grote hoeveelheid posts voor velen moeilijk behapbaar is om het wjekw-topic bij te houden. Daarom gaan we er wat meer op toezien dat berichten in toepasselijke topics worden geplaatst. We willen jullie vragen hier rekening mee te houden en niet alles uit automatisme in wjekw te plaatsen, maar er even bij stil te staan of wat je wilt posten niet in een specifiek topic past.
Posts in wjekw waarbij dat het geval is, kunnen worden verplaatst. Wanneer er een post van je wordt verplaatst, krijg je daar een notificatie van.

Zie: Update maart 2021

25 likes

zo he, sinds lange tijd niet meer zo slecht geslapen.
Als ik in dr avond sport gaat het slapen niet altijd goed.

1 like

Ik heb dit ook vaak, zo irritant! Had maandag training van half 8 tot 9 dus niet eens zo laat, maar kon echt niet in slaap komen en werd de hele tijd weer wakker

1 like

Ik slaap ook al 3 dagen echt belabberd? Elke keer wakker, draaien, woelen. Het is geen volle maan toch? Dan zou ik zeggen dat het daar aan ligt namelijk haha

2 likes

Kun je niet contact opnemen met een huurdersorgaan, zoals !Woon ?

1 like

Iedere keer als ik m’n nepwimpers op heb tijdens de meeting, zegt minstens een collega dat ik er zo fris en/of wakker uitzie 🥲 misschien maar forever deze nepwimpers ophouden

5 likes

Vandaag vrij en zat vanochtend met mijn goede gedrag om 8 uur al bij de psycholoog.

Blijkt dat ik morgen pas een afspraak heb staan :cry: gelukkig ben ik gisteren al om half 11 gaan slapen dus voel me niet moe.

5 likes

Gisteren waren twee vrienden op bezoek en opeens voelde ik mij helemaal niet lekker. Geen idee wat er precies gebeurde, maar het leek wel alsof mijn darmen gedraaid waren?!? Op een gegeven moment ben ik maar op de grond gaan liggen en zei ik voor de ‘grap’: ‘ik ga even ontspannen hoor’. Want durfde ook niet echt te zeggen wat er was.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic

Maar heb je dat bij dit bericht ook gedaan? Want ik zie wel dat het bewerkt is, maar kan niet zien waarom.

Ik zie niks als ik op je potloodje klik

4 likes

Dit was al vanaf t begin vgm. Ik vulde vaak piemel in

28 likes

Heb belastingdienst-app gedownload voor de aangifte.

Moet €700+ betalen in de voorberekening.

App voorlopig maar weer afgesloten.

18 likes

We hadden kaarten voor Guus Meeuwis in 2020. Dat is nu verzet naar Ahoy wind november óf je mag in 2022. Maar ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug :sweat_smile:

1 like

Volgens mij moet je altijd je geld terug kunnen vragen. Ze hebben natuurlijk liever niet dat je het doet, maar ik geloof dat ze het wel verplicht zijn.

2 likes