Wat je even kwijt wil #51

Ik ga dood van de menstruatiepijn en heb weer kut geslapen. Gelukkig gaan we vandaag naar huis, maar degene met wie ik ben wil ook nog allemaal dingen ondernemen op de terugweg. Mij niet bellen :confounded:

Ik kan me niet herinneren me ooit zó ziek te hebben gevoeld. Kan me bijna niet voorstellen dat dit geen COVID is :sob: vandaag maar weer testen voor de zekerheid… wat een ellende zeg :face_with_thermometer:

1 like

Net weer iets anders, maar misschien vindt ze de Podcast Toen was ik 12 dan ook leuk. Is van Willem Wever en gaat over historische gebeurtenissen, zoals bijv. de Tweede Wereldoorlog, maar ook de Watersnoodramp en de Vuurwerkramp.

1 like

Anne Frank, mijn beste vriendin van Hanneli Goslar kan ik ook aanraden.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Beutyblogtopic XL #11

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic

Ik heb nu een lijst boekentips genoeg voor de hele klas! Voor het thema tweede Wereldoorlog die er altijd is in groep 8 volgend jaar :smiley:

5 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat een relatie heet #3

Eyy het is mijn forumverjaardag! Toevallig gisteren brownies gebakken dus kan het nog vieren ook

54 likes

Ik heb dit ook heel lang gedaan maar bij mij is het helaas toch vaker mis gegaan :sweat_smile: daarna gewoon weer opnieuw doen met een ander barrel

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #2

Hey, het is ook mijn forumverjaardag! Geniet van je brownies!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #2

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat een relatie heet #3

Met al die verplaatste berichten lopen de gesprekken nu gewoon in allerlei verschillende topics tegelijk, verwarring alom yo

29 likes

Ja wat zou het heerlijk zijn als iedereen meteen in het juiste topic zou posten he.

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat een relatie heet #3

Je mag ook helemaal niks meer even kwijt tegenwoordig !!1!

49 likes

Is het een dom idee om op zondag naar ikea te gaan?