Wat je even kwijt wil #66

Ik zit bij de tandarts en er komt een monteur binnen. Die moet even wachten, dus de assistent vraagt of hij wat wil drinken. En hij zegt: “cup-a-soup”. Haha huh, oddly specific.

Ze moest ook helemaal op zoek naar een zakje en heeft er uiteindelijk een ergens achteruit een kast gevist.

7 likes

Haha en dan krijg je prei crème ofzo

5 likes

De hele wachtruimte stinkt naar cup-a-soup kip

2 likes

Hè bah

1 like

Ik dacht dat ik net een mail ontving met als afsluiting ‘menselijke groet’ en ik wou al gillen. Maar er stond toch gewoon vriendelijke :melting_face:. Mijn brein is moe.

4 likes

In het boekentopic komen regelmatig Engelse boeken voorbij!

3 likes

Dank je wel! Daar had ik zo snel niet aan gedacht. :slight_smile:

3 likes

En anders daar even vragen, zijn genoeg die mee willen denken.

2 likes

Huh wat raar ook dat ze dat geven, je moet toch altijd met schone gepoetste tanden naar de tandarts

11 likes

denk niet dat de monteur voor z’n tanden komt.

29 likes

MONTEUR!!!

6 likes

Oh haha ik dacht ook al wat bijzonder dat een klant om een cup a soup vraagt, niet vaak gehoord

1 like

Ik krijg echt nooit wat te drinken aangeboden bij de tandarts, jij? :sweat_smile:

2 likes

Alleen dat matige bekertje water op het eind om alle ranzigheid eruit te spoelen :joy:

19 likes

Hahaha ja! Eew nu moet ik ineens denken aan spoelen met cup-a-soup :nauseated_face:

2 likes

Omg mijn gevoelige tanden could never :joy:

7 likes

bij mijn tandarts staat wel zo’n standaard kantoor koffiemachine apparaat in de wachtruimte. Altijd al beetje vreemd gevonden maar misschien haalt het personeel daar ook te drinken.

Hahaha oja ik dacht gewoon iemand met monteurskleren aan die tussendoor even naar de tandarts ging :sweat_smile: en zag het ook wel voor me dat ie dan net het cup a soup-momentje miste op de bouwplaats

17 likes

Het ging gewoon heel goed! Heb nu ook wel weer zin in volgende week gelukkig.

13 likes

Love jouw brein

11 likes