Durf te vragen #5

Dank voor je uitleg!

Ik ben heel benieuwd, is inderdaad heel handig als er een uitleg komt voor mensen die er echt geen verstand van hebben. Is wel een lange zit, uur luisteren naar dingen die je toch niet snapt.

1 like

Ik heb twee PhD verdedigingen meegemaakt (van mijn zus en van een vriend) en ik zat echt op het puntje van mijn stoel ookal begreep ik er geen reet van (respectievelijk natuurkunde en wiskunde, zelfs het lekenpraatje vond ik erg lastig lol) gewoon de hele sfeer is super leuk en spannend en beide keren vloog de tijd voorbij. En daarna lekker borrelen!! :beers:

3 likes

We hebben wel al contact met een paar buren met de verantwoordelijke bij de gemeente, maar die vindt het dus onzin. Ze hebben ook 1x een verkeerexpert gestuurd en die had 1 auto gezien dus ze zien het probleem ook niet. Super irritant, terwijl het probleem in 2 straten plaats vindt. Het stomme is dus dat er speciaal bomen verwijderd zijn om voor meer ruimte op de stoep te zorgen, en nu die auto’s er parkeren ze het probleem ineens niet zien :expressionless:Volgens mij hebben we dus niet zo’n vereniging maar ik ga toch es kijken of er iets anders in de buurt is die zoiets op zou kunnen pakken! Bedankt voor de tip

Werkt er iemand bij de Hema hier?

Ik wil graag weten wanneer deze spullen in de winkel liggen.

3 likes

@Whoopdidoo volgens mij? (als je het niet chill vind dat ik dit hier heb neergezet, haal ik het weg hoor)

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Kan je op de website zien bij de locaties!

We hebben al een halloweentafel. Of deze spullen erbij zitten weet ik niet. Ik denk t eerlijk gezegd nog niet want meestal vliegt t wel de deur uit als we t hebben. Zo te zien staan ze ook nog niet online. Kan zaterdag wel even kijken/voor je navragen.

2 likes

Heel lief!

Huh hoe dan?

Als een artikel online staat kan je de winkelvoorraad bekijken. Maar ik zie die halloweendingetjes helemaal niet staan online.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Hebben jullie tips voor leuke en betaalbare laptop sleeves?

Ik vind deze webshop op Ali heel fijn. Dan is de levertijd langer dan bijvoorbeeld Bol, maar ik heb al meerdere Nederlandse webshops gezien die exact dezelfde sleeves verkopen voor flink meer geld.
Diverse collega’s hebben na mijn aankoop ook sleeves gekocht daar en zijn allemaal tevreden.

Ik heb zelf deze in Blue Forest.

Daar kunnen ook wel verschillen op zitten van waar dat de verdediging is. Op mijn faculteit (be) moest je toch minimaal 3tal uur rekenen (uur presentatie, zo’n twee uur aan vragen van de jury, overleg en uitreiking), en zeker die vragen zijn als leek niet echt te volgen. Maar gevolgd door een receptie en sowieso wel de moeite om eens mee te maken!

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Limburg-topic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Verhuistopic

Ik weet niet of 50 euro onder betaalbaar valt maar ik heb er zelf een van WOUF die ik heel leuk vind.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic (Deel 2)

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic