Durf te vragen #6

Ik vind van niet, ik heb Airpods met NC en de Bose QC 35-II en ik vind de laatste wel beter. Dat komt denk ik ook omdat je hele oorschelp wordt afgedekt.

Oh edit: ik dacht aan draadloze oordopjes, maar jij bedoelt andere oordopjes haha.

3 likes

Ja! Met die bose iig wel, je hoort als je goed luistert vaagjes een soort White noise ruis. En als je de nc lager of uit zet valt dat geluid weg.

3 likes

Op tinder wel en bij bumble verdwijnen ze dan uit de lijst.

3 likes

Ik heb een sennheiser en die is ook heel fijn zonder muziek. Ik zet hem vaak op als ik buiten ben en dan is er veel geluid gedempt.

1 like

Thanks, goed om te weten!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Ik vond die van Bose lekkerder zitten! En die van Bose kwam iets beter uit de test qua noise cancelling geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker

1 like

Een oud collega uit de Bible belt vertelde hier wel eens iets over. Hij was zelf Turks, maar ook die gemeenschap is in die regio blijkbaar heel streng gelovig. Hij was toentertijd een jaar of 28 denk ik, maar hij vertelde dat heel veel van zijn vrienden/ neven op dat moment in scheiding lagen. Ze trouwen namelijk vroeg om seks te kunnen hebben, maar scheiden na een paar jaar weer omdat ze toch niet bij elkaar blijken te passen.
Weet verder niet of dit overal zo is, of toevallig alleen in zijn kring.

4 likes

@Shadina ik heb NC hoofdtelefoon en oordopjes (Bose en Sony) maar beide vind ik persoonlijk niet chill als ik stilte wil? Daar werkt het imho echt niet goed genoeg voor, ik doe dan altijd van die cheapo schuimrubberen oordopjes in. Die ene loop oordopjes heb ik ook: doen weinig.

2 likes

Deze heb ik ook, heel blij mee

2 likes

Ik heb voor bose gekozen omdat de microfoon van Sony een stuk minder was ivm online meetings.

1 like

Mijn ov chipkaart verloopt binnenkort dus ik heb een nieuwe aangevraagd, in de mail daarover staat dat ze het resterend saldo automatisch op mijn bankrekening storten 15 dagen na verlopen van mijn huidige kaart en dat ik er geen reisproducten meer op moet zetten want die worden niet automatisch overgezet naar de nieuwe kaart, maar ik neem aan dat ze met reisproducten geen geld bedoelen toch? Anders kun je niet meer reizen tot je je nieuwe kaart hebt?

2 likes

Die is te groot voor mijn hoofd, dus die zat niet goed.

@Spaarlamp Klopt! Een reisproduct is bijvoorbeeld een abonnement, maar geen saldo.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Speel je een muziekinstrument?

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Werkt er hier iemand bij HEMA die mij kan vertellen hoe de panty’s aangeleverd worden? Als in: labelen jullie de panty’s zelf op maat of komt dit zo al de winkel binnen? Heb gister weer vier dezelfde panty’s gekocht (want korting), maar ze hebben allemaal een andere lengte 🫠 is al de zoveelste keer dat de maten niet kloppen. Snap sowieso niet dat ze de maten niet gewoon IN de panty naaien maarja

Heeft iemand hier een VIP kaart van de vrienden loterij? Ik wil met mijn vader naar een museum volgende week, maar de kaart staat op naam van mijn moeder. Mijn ouders zijn getrouwd en het is kaarthouder +1 introduce maar ik heb geen idee of mijn vader en ik dan gratis kunnen. Ik kan het ook niet vinden, hebben jullie ideeën?

1 like

Komt gewoon per maat met stickertje en al binnen.

2 likes