Durf te vragen #6

2 likes

Aah oh ik ben gedeinfluenced om tiktok te verwijderen dus heb het niet gezien :sweat_smile:

4 likes

Ik had dit met m’n vorige air pods en nu weer: heel vaak herkent hij het linker oordopje niet. En dan moet ik hem soms wel 10 keer weer in het hoesje terug stoppen voor hij ‘m pakt. Hebben meer mensen hier last van? Zo irritant :rage:

Ja, ik heb dit ook. Soms laadt dat oortje ook niet op in de case, kom ik dan achter wanneer ik ze wil gebruiken. Geen idee of/hoe het verholpen kan worden, maar echt heel irritant inderdaad.

1 like

Stom! Heb ze ook al weleens opgestuurd maar toen zeiden ze dat we niks mis mee was. Wil het niet weer doen want dan ben ik ze zeker een week kwijt.

1 like

Hebben we al een vergelijkbaar topic voor!

1 like

Ik vind niet meteen een vogel- of natuurtopic dus vraag ik even hier of iemand deze vogel kent.

Hij zit hier om de hoek in de stad en ik heb nog nooit zo’n vogel gezien. Is 40-50cm groot met een spitse oranje bek van zo’n 10cm.

3 likes

Lijkt me gewoon een reiger?

17 likes

Dacht ik eerst ook maar een reiger heeft toch lange poten? Deze “zit” echt gewoon, had hier zn kop even uit maar voor de rest van m’n observatie had ie z’n kop in zn vacht

1 like

Ze kunnen helemaal ingezakt/opgevouwen zitten

4 likes

Dit ziet er uit als een reiger die het koud heeft en in elkaar gekropen zit

6 likes

Top ! Dat wist ik niet, bedankt !

Ik vond deze foto op google van een ineengedoken blauwe reiger en zo zag die die ik zag er ook uit;

Heel gek om te zien zo in de stad, naast een drukke baan en fietspad. Hij bleef ook gewoon lekker zitten toen hij zag dat ik m zag

5 likes

Ik woon ook in een stad maar er zie bijna iedere dag wel een reiger?

12 likes

Dat is blauwe reiger!

Weet er iemand een originele/leuke activiteit voor een vriendinnengroep in (de omgeving van) Roermond?

2 likes

Een FF-peiling: op welke partij ga je stemmen tijdens de Provinciale Statenverkiezingen in maart? De resultaten zijn anoniem.

  • 50PLUS
  • VVD
  • CDA
  • D66
  • PvdA
  • GroenLinks
  • BBB
  • Christenunie
  • FvD
  • JEZUS LEEFT
  • Ja21
  • PvDD
  • PVV
  • Volt
  • Piratenpartij
  • SP
  • DENK
  • SGP
  • Een lokale kleinere partij
  • Geen idee, stemwijzer ftw

0 stemmers

5 likes

Heeft iemand wel eens bij Freasy besteld? Kon via de zoekfunctie niets vinden.

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Lekkere en/of gezonde snacks

Dit hoort eerder in het sekstopic maar daar kan ik nu niet in. Heeft er iemand aanraders voor glijmiddel voor de gevoelige huid? Ik gebruik nu die basic Easyglide op waterbasis maar die prikt/brandt soms en wil nu liever iets op siliconenbasis want dat schijnt beter te zijn voor de gevoelige huid.

1 like

Deze gewoon?

Niet op siliconenbasis maar dit is echt een heel basic glijmiddel, ik gebruik hem echt al jaren en ook voor mn bekkenbodemfysio

2 likes