Durf te vragen #8

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Weg in eigen land

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic #3

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Mijn vriend is gluten sensitief (omg :clown_face:) daarbij ook nog vegetariër en dat is eigenlijk niet heel goed te combineren. Hij wilt daarom af en toe vlees gaan eten. Diervriendelijk vlees bestaat natuurlijk niet maar weet iemand een site oid waar je biologisch (rund)vlees kunt kopen van een boer oid?

2 likes

Volgens mij heb je zoiets als koopeenkoe/kip etc. Dan koop je een vleespakket van de boer

https://www.betervlees.nl/beter-vlees/
De naam zegt het al eigenlijk, niet te duur en glutenvrij.
Daarnaast hebben ze het beleid dat de koe zelf af kalvert en ze in een gewone kudde opgroeien

2 likes

Grutto of Boeren in het Bos.

3 likes

Glutenvrijfeestje op Instagram heeft een hoogepunt met GV vleesvervangers! Ik stuur ‘m je wel even door.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

17 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Verkooptopic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Weet iemand wie ik bedoel, hoe ga ik dit uitleggennnn
Die kapot grappig vrouw die ad hoc reageert op reacties over mannen en ze helemaal basht
Dus bijv. dan las ze iets voor over een man en dan een tering grappige hot take maakt
Ja omslachtige omschrijving maar ik weet zeker dat iemand weet wie ik bedoel

Geen idee ook trouwens of het nou fragmenten waren uit een live?? Of een YouTube filmpje ofzo?

https://www.tiktok.com/@drewafualo?_t=ZG-8xJSPWU5TiD&_r=1

99% zeker dat je het over drew hebt

2 likes

Hahaha maar wow haar was ik helemaal vergeten!
Je zit wel helemaal goed qua vibe, dus 90% goed, maar die vrouw die ik bedoel is wat ouder + ik betwijfel of het echt een account was of dat ik dus fragmenten uit andere video’s of haar lives van haar zag

1 like

Ik heb het HAHA zij was het!

1 like

Ik ken haar niet :frowning_with_open_mouth::frowning_with_open_mouth: maar wel fijn dat je dr zo snel hebt!

2 likes

Je moet echt ff filmpjes opzoeken van haar op TikTok, complicaties ofzo, als je ook van Drew houdt haha

En jouw tip heeft wel geholpen want daarmee kon ik gerichter zoeken met zoektermen haha

Smaken verschillen maar ik vind haar juist heel vervelend en echt toxic denkwijzen hebben. Totaal niet grappig ook.

Love Drew Afualo wel