Durf te vragen #5

weet ik dus niet :rofl: transparant moet opzich wel kunnen denk ik door het aan te lengen (als verf niet werkt idd inkt zoals ecoline ofzo! @Merrow ) maar dat matte is een probleem.
op de foto is het idd de kleur van het plastic maar wil het materiaal proberen te faken.

2 likes

Heb zelf nooit zoiets gedaan maar mijn strategie zou denk ik zijn om het op te schuren, dan inderdaad iets van inkt en dan een matte transparante lak erover? Wel heel tof op die foto, krijg zelf ook gelijk zin om dit te proberen haha

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Fitnesstopic

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik zou even bellen voor de zekerheid.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Zwemmen

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Wat betekenen die lichtblauwe balkjes? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Lijkt wel fucking wiskunde :joy:

7 likes

ZO ingewikkeld ja!

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het autotopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

hahaha wat een ingewikkelde uitleg om te zeggen ‘meer naar links betekent dat het aan de frisse kant is en meer naar rechts betekent dat het aan de warme/zachte kant is’

6 likes

Is er nog ergens een mooie pannen spaar actie of heeft iemand tips voor beginners pannen? Geen 100 euro per pan maar action kwali hoeft ook niet…

Weet niet of jij dat in de buurt hebt maar bij poie.sz kun je sparen voor BK pa.nnen en die vind ik heel fijn!

2 likes

Oeh nee denk het niet maar ik ga even kijken!! Thanks!
Edit: niet in brabant helaas

1 like

Ik heb beide gebruikt en ik zweer bij de qc35 van bose. Door omstandigheden recent voor de 3e keer gekocht, en heb tussendoor een paar andere getest.
De qc45 vond ik vreselijk, maar dat komt omdat je die buiten niet op kan zonder ruis te horen.
Bij de Sony vond ik het bellen op de fiets niet te doen, en dat doe ik dus best veel.

2 likes

Ik weet niet wat je budget is en of je een Makro pasje hebt/kunt lenen, maarrr:
Bij de Makro hebben ze een actie, tefal emotion pannen 1+2 gratis.

3 likes

Wilde hetzelfde komen zeggen :sweat_smile:.
Echt prima pannen hoor.

1 like

Ik heb er zelf geen goede ervaring mee, maar dat kan er ook aan liggen dat ze door 5 mensen heel intensief werden gebruikt. Handvaten en knoppen op de deksels lieten snel los. Dus daarom wil ik liever wat anders nu.

3 likes