Durf te vragen #8

Ja voila zoiets staat me bij. Maar een behandeling zonder lak kan soms ook al deugddoend zijn misschien :slight_smile:

1 like

Dan zou ze zich misschien nog minder vrouwelijk voelen als de anderen eromheen lange nagels en kleur en glitter krijgen… zou ik echt niet doen

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Weg in eigen land

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Ik ben op zoek naar een tafelmodel koelkast met vriesvakje met een beetje een goed ecolabel maar vind het vrij lastig omdat er hele verschillende prijzen naar boven komen (200-600 eu). Waar moet je rekening mee houden met zo’n ding? Hij komt in dezelfde ruimte te staan als waar ik slaap.

Dat 'ie in elk geval stil is. Een koelkast maakt niet continue geluid maar slaat regelmatig aan. In de tijd dat ik met een koelkast de kamer deelde, werd ik daar regelmatig wakker van.

4 likes

Ik ben bang dat je (vooral in het begin) met niks haar specifiek vrouwelijker laat voelen, volgens mij is dat gewoon een rouwproces waar ze mee moet leren omgaan. In mijn ervaring met het eraf halen van haar, was dit ook iets dat me meer dwars zat dan m’n ziekte / hersenoperatie. En met een ervaring van een vriendin die chemo moest waarbij ze dus ook haar vruchtbaarheid verloor kan ik me voorstellen dat het nog een tikkeltje extra klote is.

Ik denk dat je het beste kunt pijlen bij haar wat haar op dit moment gelukkiger maakt, of haar even laat vergeten dat ze zich zo voelt. Of inderdaad zoals de overige tips kijken of je kunt inspelen op kwaaltjes waar ze door de chemo last van gaat hebben.

Bij die vriendin die chemo’s had heb ik eigenlijk, mede doordat ze wel een klein beetje open staat voor spiritualiteit, voornamelijk gekeken naar bepaalde edelsteen presentjes, kettinkje of op zo’n standaartje en dan met een kaartje erbij wat het voor edelsteen was en waar hij ‘‘goed voor zou zijn’’ Ik geloof daar zelf niet helemaal in dat het ook daadwerkelijk helpt maar vind het altijd wel een mooi gebaar om wat kracht toe te spreken doormiddel van zo’n steen.

Maar ik denk dat vooral een luisterend oor al heel veel bied.

10 likes

Wie heeft een abo op de consumentengids en wil voor me opzoeken welk luchtreiniger als beste uit de test kwam?

Haha nou ik had toen echt 15? brownies ofzo en ik vond dat best veel. Was overigens toen niet net bevallen dus misschien anders, maar als je ook nog andere dingen krijgt van mensen fijn als alles niet in 1 keer op hoeft. Kan je er alsnog voor kiezen het wel te doen haha

1 like

Rolfstone Air Balance XL

1 like

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #4

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic #3

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Willen jullie je vragen aub stellen in de topics die daar betrekking op hebben. Dit topic is bedoeld voor vragen die écht nergens anders passen. Niet voor elke willekeurige vraag die ook prima ergens anders gesteld kan worden.

3 likes

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Secret Santa 2023 aanmeld- en vragentopic

Ik zoek een Nederlandse serie eind jaren 90/begin jaren 2000 over scholieren of studenten. En ze deden een beetje alsof t echt was maar dat was t niet. Ik wil zeggen dat t van bnn was maar dat weet ik niet zeker maar werd voor mn gevoel op nederland 2 (of 1 of 3) uitgezonden smiddags. Volgens mij gebeurden er vrij heftige dingen en was ik niet de doelgroep maar ik krijg het niet gegoogled en dat is heel irritant. Volgens mij was de titel ook gewoon een woord. Iemand enig idee?