Durf te vragen #6

Ik wil graag wat producten bij La Redoute bestellen. Nu krijg je de korting bij besteding vanaf 100 euro. Alleen weet ik nog niet of ik alles uit de bestelling wil houden. Weet iemand hoe dat werkt als je een deel van de bestelling retourneert en dan uitkomt op een bedrag van onder de 100 euro. Vervalt de korting op die spullen dan weer en betaal ik dan het volledige bedrag? (Lijkt me op zich het meest logisch…)

2 likes

Nee veel te hard vind ik.

2 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Van de groenteboer waren de hollandse aardbeien heerlijk!

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted

Willen jullie ajb even de zoekfunctie gebruiken voordat je hier vragen stelt waar we specifieke topics voor hebben. Dank.

5 likes

Ik heb dat vorig jaar wel laten doen. Kostte niks extra. Ik weet niet precies hoe het zat, maar volgens mij was het wel een soort van op eigen risico.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Hmss misschien toch even je bank bellen? Daar ben je vast niet de enige waarbij dit gebeurd is!

3 likes

Ik wil graag een boekenclub starten in mijn nieuwe woonplaats waar ik nog weinig mensen ken. Hoe vind ik daar mensen voor?
Ik heb geen fb en via Bumble heb ik geprobeerd maar daar krijg ik weinig contact met mensen.

2 likes

Briefje ophangen bij de lokale supermarkt?

2 likes

Briefje in de bieb?

2 likes

Nextdoor of een oproepje in de wijkkrant?

1 like

In het Algemene boekentopic zoeken mensen nog weleens een leesclub, je zou daar ook een oproepje kunnen plaatsen.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Ik zag op Instagram een story voorbij komen van iemand die op een Koningsdag festival was waar iedereen roze aanhad i.p.v. oranje. Welk festival is dit en waarom draagt iedereen roze?

1 like

Ik denk dat je Smèrrig bedoelt in Den Bosch, volgens hun insta was de dresscode roze omdat dat staat voor saamhorigheid, openheid, respect acceptatie en eensgezindheid!

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Beugels

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #14