Waar erger je je aan? #14

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #13 - #5157 door Bakkes.

Eerdere discussies:

9 likes

Ik doe aan 2 op 1 personal training en kan me er zo aan storen als de tweede persoon niet een beetje fanatiek is. Van die mensen die dan de hele les lopen te jammeren over pijn, een opdracht niet willen doen, ‘ik kan dat niet’. Stop dan gewoon met komen.

8 likes

Mensen die in de ikea hand in hand gaan lopen waardoor je er met geen mogelijkheid langs kan

10 likes

Mensen die lopen zonder hun voeten normaal omhoog te doen dus echt zo’n sloffend geluid maken

Ik moet denk ik niet meer op zaterdag naar de Ikea :smiling_face_with_tear:

17 likes

Mag ik daar aan toevoegen het gezin van 3 dat hand in hand loopt. Zo breed zijn die paden nou ook weer niet.

Daarnaast mensen die hun paraplu met zo’n lange punt onder hun arm dragen of zo dragen dat er steekgevaar is in bijvoorbeeld een volle bus/metro/tram.

15 likes

Dat de salt & vinegar chips van de appie niet zo zuur zijn

8 likes

Hoe werkt dat?

4 likes

Heb een bh bij hunkemoller besteld en ik opende de doos, komt er een hele muffe lucht uit en die plastic zak waarin de bh zit is open. Vind ik toch wel een beetje ewl. Maarja deze vind ik fijn en is heel vaak online en in de winkel uitverkocht.

Je deelt samen een personal trainer. Dus heb een vaste trainer en dan steeds een medesporter. Normaal gezellig en het drukt de kosten enorm. Maar als één heel veel aandacht vereist superirritant.

2 likes

Oh dit vind ik wel een heel goed concept. Maar dan moet het idd wel klikken

2 likes

Ik bestel voor het eerst in tijden weer eens iets bij Zalando, let niet goed op, worden mijn 5 artikelen in 5 losse pakketten verstuurd :cry: Weet weer waarom ik daar zelden meer bestel, net als bij Bol, vind al die verschillende leveranciers zo irritant

11 likes

Van bepaalde toiletrollenhouders. Zoals bijv. in sommige restaurants, waar elk velletje afbreekt als je papier wilt, omdat er net een nieuwe rol in zit.
Meestal zo 1 waar twee op elkaar in kunnen pfff

20 likes

Ik heb zo’n koopdrang. Heb alweer een nieuwe jas en 3 paar schoenen op het oog. Pffff.

3 likes

Ik doe een project voor een opdrachtgever.
Ik 2 weken terug: Is er ook een deadline?
Opdrachtgever 2 weken terug: Nee, hoor, geen haast
Opdrachtgever nu: Heb je het project dinsdag af? Ik wil verder.

Dus nu moet ik gaan haasten. :unamused: :angry:

1 like

Helemaal prima als er een trein uitvalt wegens personeel te kort maar roep dat van te voren om en niet pas wanneer de trein hoort te rijden.

7 likes

boekreviews van mensen die stiekem zelf schrijver hadden willen zijn maar nooit goed genoeg waren, die dan maar pretentieuze columns gaan schrijven op reviewsites

zeg gewoon wat je van het boek vond

39 likes

Ja, ik heb nog geen lekkere salt en vinegar chips in Nederland gevonden :frowning:

4 likes

Nee, alleen de engelse zijn lekker :frowning: Pringles komen wel in de buurt qua smaak trouwens

5 likes

Ja, die pringels zijn wel ok, maar niet te tippen aan de engelse.

5 likes

Nope! Het klopt gewoon niet

4 likes