Wat je even kwijt wilt

Oei, dat wordt dan een kort nachtje. Sterkte alvast!

Ik ben vanmiddag alleen thuis, wat zal ik eens gaan doen? Ik denk in elk geval een eindje lopen.

ik hoef maar een paar dingen te doen vandaag maar ik zie er zoooo erg tegenop omdat ik het zo lang heb laten verslonsen

• interview terugluisteren en uittypen
  • studentpsycholoog en decaan mailen
  • uitzoeken wat ik nu met mn leven wil (doorgaan met studeren ja/nee)
1 like

Ik heb zo een rust nu ik mijn scriptie al voor de deadline ingeleverd is. Die hele donkere stresswolk die boven mijn hoofd hing is verdwenen, en ik voel me gewoon een stuk beter. Helpt ook wel dat de zom schijnt, haha.

2 likes

Ik heb dit ook

2 likes

Aaah snap ik, hoelang moet je nog?

Heb je gelijk in hoor, maar ik vind de topics met foto’s juist zo leuk

Ik ook, zit het maar gewoon uit. Krijg om me heen veel te horen dat ik dan dat tape moet proberen maar ik ben nog niet overtuigd

@Booklover super bedankt voor de hooikoortstabletten tip trouwens. Voel me 10x beter de afgelopen dagen

Klopt ja. @anon25548216 is het verder aan het uitzoeken.

@Rozevarken

2 likes

@Prikkelbaar Ja, zo duurt het wel even voor je aan de 50 berichten zit :sweat_smile:

Op je eigen naam klikken en dan nog een keer op je naam.

1 like

Hoorde net dat 2 vriendinnen van mij laatst samen met hun kinderen in het park gingen chillen en ik voel me gepasseerd omdat ik niet ben mee gevraagd :o_o: Slaat helemaal nergens op ook want ik kon die dag niet eens. Maar ja ik voelde wel effe een steek ofzo toen ik dat las omdat we elkaar al niet zo vaak zien…druk (gezins)leven blabla. Had het wel leuk gevonden als mn dochter en ik ook waren mee gevraagd.

Nogmaals: je hoeft niet te vrezen dat je wordt uitgesloten alleen omdat je geen vijftig posts hebt straks. Je kunt een met redenen omkleed verzoek indienen bij de mods.
Verder gaan we niet alles ā€œop slotā€ zetten, dat is echt geen optie.

6 likes

Gefeliciteerd :heart::heart:

kut ik heb de 50 berichten ook nog niet bereikt

Gisteren naar een festival geweest met mijn vriend en het was zo gezellig! Met een groepje gaan vind ik ook erg leuk maar gisteren besefte ik me weer hoeveel ik van hem hou <3

2 likes

Ik zit er echt helemaal doorheen. Volgens mij heb ik nu niet 1 maar 2 ontstoken ogen, en daarnaast een beginnende keelontsteking. En moet juist morgenochtend weer beginnen bij m’n bijbaan na een pauze van 2 maanden en heb woensdag een hertentamen. Weet echt niet hoe ik deze dagen door ga komen :frowning_face:

Kut ik heb volgende week een loonstrook nodig en die site waar ik me moet inloggen doet het niet?? Dit zijn echt van die rotdingen waar ik geen tijd aan wil verspillen.

En ik zit binnen zonder al te veel te bewegen en ik heb gewoon continu een bezweet hoofd incl zweetsnor.

Jaaaa :frowning_face: . Heb ook het gevoel dat het is elk jaar erger wordt! Maarja inderdaad maar gewoon uitzitten en hopen dat het snel minder wordt.

Ik word echt helemaal gestoord van de vliegen buiten. Kan aan het meppen blijven. Heb geen idee waar ze vandaan komen. Heb geen vuilnis staan, buren ook niet…Maar telkens zit er een hele zwerm voor het terras.
Had eerst een vliegenval en dat werkte super goed maar dat spul dat je daar in moet doen stinkt enorm naar rottend iets dus dat is ook niet echt handig want daar ga je zelf ook nogal van rennen.
Heb nu een ranja val gemaakt maar blijkbaar houden vliegen niet van ranja? Iemand een idee wat wel werkt?