Wat je even kwijt wilt

Soms vind ik het leven zo ingewikkeld. Dan gaan mn gedachten niet met in cirkels maar meer in knopen. Helemaal in de war en niet meer los te halen :frown:

3 likes

was ik maar een zeemeermin
ik huil eerder haha

Vanmorgen om 5.30u zat er een ekster in de boom voor mijn slaapkamer echt helemaal los te gaan, hoop zo dat ie morgen zn kop houdt. Echt een heel naar geluid! Helpen die nepkraaien ook tegen eksters?

2 likes

Ik weet niet zo goed wat ik van het eind van de 12 van Oldenheim moet vinden…:thinking:

Ben ik al geweest!

Zeker als je gisteren vis hebt gegeten zou ik me geen zorgen maken

1 like

Ja ik had gegoogelt en het kan miljoen dingen betekenen. Maar het is natuurlijk ook sterker als je weinig drinkt en ik heb vandaag veel te weinig gedronken, dus ik hoop dat het morgen ofzo vanzelf vermindert

1 like

Dankjewel :slight_smile:

Ik wilde zeggen ā€œbijna op 50ā€ maar goeiendag zeg, die statistieken van jou :cold_sweat:

1 like

Ssssht heb geen leven

Nee je bewijst je gewoon wederom als forumqueen :hugs::slightly_smiling_face:

1 like

Een paar weken geleden ging het bijlezen zo makkelijk. Het gebeurde echt regelmatig dat, terwijl ik het forum achter elkaar bleef refreshen, er gewoon geen nieuwe topics / Posts waren om te lezen. En moet je nu eens kijken WAUW! Zoveel! Ik ben ook weer begonnen met werken dus dat zal er ook mee te hebben maar man man man wat een gezellig drukte hier :heart_eyes:

2 likes

Als ik via mijn telefoon forum, wat ik eigenlijk altijd doe, valt er een deel van het antwoord scherm buiten ā€˜beeld’. Waardoor io niet zie wat ik typ.

Ik vraag me elke keer af of dit aan mijn telefoon ligt, of hebben meer mensen hier last van.

Ik ben al een week ziek en daardoor weet ik niet eens meer welke dag het is of wanneer het weekend is. Tijd om op te knappen en onder de mensen te komen

Het is weer zondagavond😫 #teamnosleep

Heb afgelopen week ook weer drie keer de opmerking gehad dat ik nog zo wit ben, echt WAAAAROMMMMMM.

Ik zeg altijd: ja, dat is mijn huidskleur.
En als ze dan ook nog een weerwoord geven word ik helemaal leip want het is altijd iets van ā€˜een beetje zon zal je goed doen hoor!!!’ Ik word gewoon niet bruin jongens, newsflash.

1 like

Ik dacht, ik test het even. Bij mij blijft alles gewoon ā€˜in’ het scherm

Nee joh! Vanaf wanneer moest je nuchter blijven? Anders ga je toch een uur later bloedprikken, dan ben je net zo nuchter hehe

Ik meld mij ook!

1 like

@Alicante love jouw forumnaam

2 likes