Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Hatsikidee zomaar nummer 15 alweer

20 likes

@Samsam Wie dacht je dan dat hij was? :grin:

1 like

Het schijnt dat een hoop mensen nog steeds denken dat ze broer en zus of hele goeie vrienden zijn, toch wel vreemd lol.

1 like

Heftig dit haha

32 likes

Haha tsja ik dacht eerlijk gezegd eerst haar gay BFF :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Wel een leuke jongen om te zien die vriend van Charlotte :heart_eyes:

Maar volgens mij mag reclame nog wel maar moet het nu echt duidelijk vermeld worden.

Vond het best wel een onduidelijk artikel haha.

Vind ik wel fair ja als dat verplicht is om te doen. Maar toen ik het vanochtend las leek het of het helemaal niet meer mocht, heel overduidelijk/opzichtig (agressief?) reclame maken? En heel de dag op de radio ā€œdramaā€ dat vloggers geen inkomstenbron meer hebben met deze regels. :crazy_face: Maar het lijkt me ook niet zo moeilijk om na te leven. Je hoeft alleen maar iets in beeld te typen om het aan te geven.

In mijn voorbeeld over Enzo ben ik misschien juist naĆÆef dat ik denk dat hij nergens reclame voor maakt omdat hij niet heel opzichtig merken en namen noemt of in beeld brengt. Is geen probleem als het ook echt geen reclame is maar het is wel een probleem als hij wel betaald krijgt. Al vraag ik me dan hoe zoā€™n bedrijf dat dan goed keurt.

Ligt het aan mij of is het artikel ook aangepast? https://amp.nos.nl/artikel/2356088-populaire-vlogger-mag-straks-geen-producten-meer-aanprijzen.html?__twitter_impression=true Ik lees een heel andere tekst dan vanochtend.

Huisdieren zijn goed voor je immuniteit en we moeten eigenlijk minder onze handen wassen!

Ik heb hier ook een hele interessante lecture (van Erica Sonnenburg van Standford) over gezien wat ging over gut health en microbioom en mensen hebben juist steeds minder van een bepaalde vriendelijke bacterie die we nodig hebben omdat iedereen zo vaak zijn handen wast. Ze zeggen dat je minder je handen moet wassen na in de aarde zitten met je handen (in de moestuin bijv) en na het aaien van je huisdier.

5 likes

HAHAHA ZIT JE DAN

39 likes

Hoo fuck is dit dan het gevolg van al die Hollanders die de woorden van Rutte wel heel enthousiast hebben opgevat :frowning:

1 like

Ik luisterde de vlog van Lotte met een koptelefoon en dacht echt ā€˜wtf is dit voor geluid?!!ā€™ Maar volgens mij zitten die honden dan buiten beeld te kwijlen/hijgen/brommen, wat niet benoemd werd? Echt een te smerig geluid (love honden verder)(de meesten).

Moet hier echt even om gniffelen na alle ophef over de Sint en Dee.

Niet gniffelen naar de plaatselijke bevolking btw.

3 likes

Ulgh zo irritant dat die verwende Nederlanders die perse op vakantie wilden nu de lokale bevolking met dit probleem opzadelen. Stelletje egoĆÆsten.

6 likes

Maar dat is toch niet na de persconferentie van vorige week waarin Rutte dat zei? Dat zou toch te vroeg zijn om daar nu de besmettingen van te zien?
Zal vast met toeristen te maken kunnen hebben, maar dan al van voor die tijd, toch?

7 likes

ā€œIk ben shoekutā€ oke is goed romane

8 likes

Ik denk herfstvakantie? Heb op Instagram diverse mensen voorbij zien komen die daar afgelopen weken waren.

Ohja, dat was vlak daarvoor natuurlijk!

Zijn Bulldogs toch? Die hebben helaas vaker zulke ademhaling en dat is hartstikke sneu.

3 likes

Hadden jullie die mukbang van Danique en Monica gezien? Er is dus iemand die bij elke vlog van Monica controleert of ze benoemd heeft of iets een samenwerking is of niet (iemand van hier?:joy:) en dan ook over een stukje met broccoli en dat het dan verdacht is om te benoemen. Word je misschien gesponsord door broccoli???

55 likes