Wat je even kwijt wilt

Oké het gebeurt me té vaak dat ik een halfuur zit te kloten met iets dat niet lukt, het aan iemand vraag of mijn frustraties uit, en dat ik meteen erna vind waar ik al die tijd naar op zoek ben. Ongelooflijk.

1 like

De kater is weer real

2 likes

Kan me goed voorstellen dat dat zo voor je voelt. Kan je niet zeggen oh ziet er gezellig uit, misscjien kunnen wij volgende keer ook mee gaan of zo iets? Of mss zelf met ze afspreken om zo iets te doen zodat ze even ‘herrinerd’ zijn aan hoe gezellig jij en je dochter zijn :smiley:

Oei, dat klinkt niet best. Beterschap!

Wat rot :frown:
Misschien kun je vandaag gebruiken om even bij te slapen, je ogen te verzorgen en veel fruit te eten, en goed voor jezelf te zorgen. Probeer niet te veel te stressen maar voor nu alleen aan vandaag te denken. Studeren en je werk is voor later.

Beterschap!

Iedereen die 50 posts te veel vindt is juist de reden dat dat minimum er komt. Waarom zouden mensen persoonlijke dingen willen delen met mensen die alleen meelezen en ze niet ‘kennen’?

19 likes

ja verschrikkelijk kunnen vliegen zijn, wij hebben thuis zo’n vliegenplakstrip, dat werkt heel goed. alhoewel wij 'm binnen gebruiken dus weet niet of het wat is voor buiten
zag op deze site ook nog wel wat tips: https://omaweetraad.nl/diversen/vliegen

1 like

@Peachpuff @InEuropa aah bedankt! Ik ben al 2 dagen in de weer met ogen schoonmaken en gorgelen met zout water haha. Ik hoop vooral dat ik morgen weer wat energie heb, dat zal al de helft schelen.

Zo ik heb koffie en ben semi levend, maar deze dag wordt helemaal niks, perfecte zondag. Ik kan vanaf hier ook een van m’n ratjes in de hangmat zien slapen, echt lief.

1 like

Mijn vriend en ik (en iedereen die bij ons komt) gebruiken al ruim 3 weken keukenpapier als toiletpapier. Omdat ik twee(!!!) keer achter elkaar per ongeluk keukenpapier had gekocht. Arme billen :frowning:

13 likes

Jij bent een perfect voorbeeld van iemand die we handmatig accorderen als je ff een berichtje stuurt. Ik heb even een blik geworpen in je geschiedenis en je post leuk mee en zeker als je daar al meepost gaan we geen NEE zeggen omdat dat dan strikt genomen kan.
We zijn niet van de paarse krokodil he! Het is alleen dat je een criterium moet nemen als uitgangspunt.

2 likes

Jaa die vriendin kwam nu zelf met dat idee om ook met ons te picknicken of wandelen in het park :relaxed: dus het gaat goed komen, dank je :biggrin:

1 like

Leuk! Veel plezier :smiley:

Ja in vind 50 helemaal niet veel ook?

2 likes

Zijn er hier nog mensen die Harry Potter Hogwarts Mystery spelen? Ik wil tips, ervaringen en frustraties delen!

2 likes

Jaar 1 chapter 7, ben deze week pas begonnen! Welk huis zit je in? :smiley:

Kunnen ze in een supermarkt nakijken via de kassa ofzo wat voor producten er gekocht zijn per datum/klant? Of is dit een hele gekke vraag haha

Ik heb sinds gisteren alle meldingen van whatsapp uitgezet, eindelijk rust in m’n leven. Ik kan het iedereen aanraden

6 likes

Ik zit ook bij Ravenclaw! Ja, het gaat wel langzaam inderdaad. Je kan op verschillende plekken in Hogwarts ook gratis energie vinden, bv door op de stok in de tuin te klikken. En een tipje is ook om bij lessen te beginnen met de taken waar je veel energie voor nodig hebt (die van 5) en als je dichtbij een ster komt de taken waar je maar 2 energie voor nodig hebt, die energie wordt namelijk niet overgeheveld voorbij een ster en dan heb je in totaal minder energie nodig! Maar misschien wist je dat al haha

Ik ga zo met mijn vader en broer de oude badkuip bij mijn ouders twee trappen naar beneden dragen. Ik hoop dat ik levend terug kom.